Головна / Напрямки / Загальна хірургія / Екстрена (ургентна) хірургія / Лікування коліту

Лікування коліту

Коліт – це запальне захворювання слизової товстої кишки. Захворювання протікає як у гострій так і у хронічній формі. Досить часто гострий коліт супроводжується ентероколітом (запалення тонкого кишківника) або гастритом (запалення шлунка).

Причини коліту
  • спадковість;
  • вроджені патології;
  • інфекційні та запальні захворювання органів шлунково-кишкового тракту (ШКТ);
  • алкоголь, стрес, фізичні перевантаження;
  • нераціональне харчування (голодування, нерегулярне приймання їжі, часті дієти);
  • приймання медикаментів (антибіотиків, послаблюючих засобів);
  • глистні інвазії;
  • супутні захворювання ШКТ.

Найчастіше причиною даного захворювання є поєднання кількох факторів. Дорослі страждають від коліту частіше, ніж діти. Чоловіки хворіють у віці 40-60 років, а жінки – 20-60.

Симптоми гострого коліту
  • дискомфортні відчуття у області живота (тупий біль, ниючий, розпираючий);
  • порушення процесів дефекації (запори які чергуються з проносами);
  • часті позиви в туалет, які є помилковими;
  • здуття живота, яке виражене у другій половині дня;
  • кал має домішки крові або слизу;
  • загальне недомагання, зниження апетиту.
Симптоми хронічного коліту

Хронічна форма коліту має менш виражені симптоми, чим гостра форма коліту. Загалом захворювання чинить негативний вплив на увесь організм і призводить до загальної слабкості. Пацієнт відчуває млявість та пригніченість, втрачає вагу, відчуває сухість у ротовій порожнині, часто турбують запаморочення.

Діагностика та лікування коліту у медичному центрі МПКлінік у Києві

За наявності зазначених симптомів пацієнт має звернутися до гастроентеролога. Лікарі нашої клініки спеціалізуються на діагностиці та лікуванні коліту.

Проводиться огляд, збір анамнезу, пацієнт озвучує скарги. Діагностика включає лабораторні аналізи (загальний та біохімічний аналіз крові, копрограма, бактеріологічне дослідження, проведення ПРЛ-досліджень) та проведення УЗ-дослідження. За потреби можуть бути проведені КТ, МРТ, біопсія, фіброколоноскопія.

За усіма результатами лікар ставить діагноз та розробляє індивідуальну схему лікування. Лікування коліту у нашому медичному центрі комплексне: медикаментозне лікування, лікувальна дієта, фізіотерапевтичні процедури.

У МПКлінік працюють профільні спеціалісти з багаторічним досвідом роботи, який дозволяє поставити правильний діагноз і підібрати ефективне лікування, оскільки симптоми коліту схожі з симптомами інших захворювань ШКТ.

Телефонуйте, пишіть нам у соціальних мережах або ж залиште свої дані через спеціальну форму на сайті.

Реабилитация после COVID – 19

Мы ценим ваше здоровье