Головна / Напрямки / Пластична хірургія / Абдомінопластика (пластика живота)

Підтяжка плечей, рук та стегон

Підтяжка плечей, рук та стегон – це операції з корекції їхнього контуру (який порушується через обвисання шкіри) або об’ємів (через надлишкову жирову клітковину). Коли фізичні вправи, масажі та косметичні процедури уже не допомагають, підтяжка плечей та рук або брахіопластика – дозволяє зробити контур плечей та рук більш витонченим та усунути ефект “крил”, а підтяжка стегон – дозволяє ліквідувати провисання тканин внутрішньої частини стегна та повернути привабливість та красу жіночим ногам.

У нашому медичному центрі можливе проведення кількох видів корекції одночасно, що дозволяє отримати комплексний результат, а саме: надати тканинам пружності, усунути небажану товщину, зменшити кількість зайвої жирової клітковини (ліпосакція), покращити контури тіла.

Показання до підтяжки плечей, рук та стегон
  • надмірні шкірно-жирові відкладення в області стегон та плечей;
  • деформація стегон через целюліт;
  • обвисання шкіри та жирової клітковини (внутрішня частина передпліччя та внутрішня частина стегна) після схуднення;
  • зниження тонусу м’язів;
  • усунення наслідків травм, хвороб або невдалих оперативних втручань.
Протипоказання до підтяжки плечей, рук та стегон
  • онкологічні захворювання;
  • порушенням процесів згортання крові;
  • гіпертонічна хвороба;
  • захворювання щитоподібної залози;
  • гострі інфекційні захворювання;
  • цукровий діабет;
  • надмірне ожиріння тіла.
Консультація хірурга перед підтяжкою плечей, рук та стегон

Пластичний хірург оглядає пацієнта та озвучує ефективний алгоритм дій для досягнення бажаного результату з урахуванням усіх індивідуальних особливостей. Пацієнти проходять необхідне діагностично-інструментальне обстеження для виключення протипоказань до проведення операції.

Перед операцією проводиться ретельне планування майбутніх розрізів на шкірі, які у подальшому (після видалення надлишків шкіри та жирової клітковини) будуть ушиватися. Післяопераційні рубці локалізуються у малопомітних місцях і їх видимість стає мінімальною через кілька місяців. Операція триває 2-3 години під загальним наркозом.

Період реабілітації після підтяжки плечей, рук та стегон

2-3 доби після операції пацієнт перебуває у стаціонарі під наглядом кваліфікованого персоналу. 4-6 тижнів після операції пацієнт носить спеціальну компресійну білизну, дотримується рекомендацій лікаря. Шви знімають на 12-14 добу. Побічні ефекти: синці, набряки, зниження чутливості, больові відчуття проходять за 1-2 місяці. Результат зберігається довготривало.

Брахіопластика та підтяжка стегон у медичному центрі МПКлінік

Брахіопластика – ефективний і безпечний спосіб пластики рук. Підтяжка стегон дозволяє повернути ногам акуратний естетичний вигляд. Усі види операцій з пластики кінцівок проводяться у медичному центрі МПКлінік під керівництвом досвідчених пластичних хірургів.

Для запису на консультацію зателефонуйте за номером телефону, який вказаний вгорі на сайті.

Також можете ознайомитись із напрямком мамопластика (пластика молочних залоз)

Пластична хірургія
Пластика живота та тіла