Головна / Напрямки / Пластична хірургія / Блефаропластика (пластика повік)

Блефаропластика (пластика повік)

Блефаропластика – пластична операція з підтяжки м’язів навколо очей, видалення зайвої шкіри та жирової клітковини навколо очей з метою корекції. Стан повік – найперший критерій віку. Пластична операція з пластики повік кардинально змінює зовнішній вигляд пацієнта: омолоджує обличчя, робить його свіжим та життєрадісним, погляд стає виразним та більш відкритим. Пластика повік – одна з найбільш затребуваних операцій у медичному центрі MPClinic.

Показання до проведення блефаропластики
  • в’яла шкіра навколо очей;
  • опущення куточків очей та куточків брів;
  • зморшки навколо очей;
  • нависання верхніх повік (птоз);
  • обвисання нижніх повік;
  • зниження тонусу кругового м’яза ока;
  • наявність жирових гриж в області очей;
  • асиметрія очей;
  • бажання змінити розріз очей або їхню форму (кантопластика);
  • травми повік та вроджені дефекти повік.
Протипоказання до проведення блефаропластики
  • вік до 18 років;
  • онкологічні захворювання;
  • серцево-судинні захворювання;
  • хвороби щитоподібної залози;
  • цукровий діабет;
  • гострі інфекційні захворювання.
Види пластики повік (блефаропластики)
  • блефаропластика верхніх повік (розріз по природній лінії складки шкіри верхньої повіки та висічення надлишкової шкіри та жирової тканини);
  • блефаропластика нижніх повік (розріз по лінії вій нижньої повіки або розріз на слизовій нижньої повіки (транскон’юнктивальна блефаропластика) з наступним вилученням надлишків жирової тканини або шкіри);
  • кругова блефаропластика або корекція обох повік.

Транскон’юнктивальна блефаропластика проводиться пацієнтам з доброю еластичністю шкіри (у молодому віці) і обмежується лише видаленням надлишкової жирової клітковини без видалення шкіри. Шви не накладаються.

Пластика повік: проведення операції та відновлення після блефаропластики

На консультації хірург детального сплановує етапи операції. Враховуються всі побажання пацієнта. Проводиться необхідне інструментально-діагностичне обстеження для виключення можливих протипоказань та ускладнень.

Операція з пластики повік не потребує госпіталізації пацієнта і триває від 30 хвилин до 1,5 години. Проводиться під місцевою анестезією. На 4-5 день знімаються шви. Набряки та синці зникають за тиждень-два. Ефект від операції вже помітний за 2-3 тижні. Увесь цей час варто дотримуватися рекомендацій лікаря: носити сонячні окуляри, не навантажувати очі, не відвідувати басейн, сауну, мінімізувати фізичні навантаження. Шкіра повік тонка, тому рубці стають майже непомітними.

Запис на консультацію до пластичного хірурга у Києві

Шкіра повік є чутливою до негативних факторів. Пластика повік – це ефективний спосіб повернути очам красу. У нашому медичному центрі можливою є комбінація кількох видів пластичних операцій, що дозволить отримати максимальний ефект за один раз. Лікарі клініки – кваліфіковані спеціалісти з багаторічним досвідом роботи.

Якщо у Вас з’явилися додаткові запитання – запишіться на консультацію до пластичного хірурга MPClinic. Номер контактного телефону вказаний вгорі на сайті.

Також можете ознайомитись із напрямком отопластика (пластика вуха)

Пластична хірургія
Пластика живота та тіла