MPClinic − медицина від професіоналів

Ліпофілінг

Ліпофілінг — це процедура імплантації власної підшкірно-жирової клітковини у ті області тіла, які потрібно збільшити або підтягнути (наприклад у сідниці, стегна, ділянки між колінами). Донорськими ділянками є ділянки з достатньою кількістю підшкірно-жирової клітковини (живіт, стегна).

Показання для ліпофілінгу
  • розгладжування зморшок (усунення вікових особливостей);
  • заповнення носогубних складок;
  • збільшення об’єму губ;
  • збільшення грудей;
  • збільшення сідниць;
  • атрофія та корекція посттравматичних дефектів;
  • корекція кривизни гомілок;
  • зміна контурів носа, підборіддя, вилиць тощо.
Протипоказання для ліпофілінгу
  • онкологічні захворювання;
  • захворювання серця та судин;
  • цукровий діабет;
  • порушення процесів згортання крові;
  • захворювання щитоподібної залози;
  • гострі інфекційні процеси.
Особливості процедури ліпофілінгу

Жирова клітковина — це природній матеріал, який не провокує запуск захисних механізмів організму. Через 2-4 місяці після першої процедури потрібно провести повторну процедуру, адже жирова клітковина має властивість розсмоктуватися. Процедура забору та введення жирової клітковини проводиться за допомогою спеціальних металічних трубочок (канюль) через міні-проколи у шкірі. За одну процедуру можливо ввести обмежену кількість жирової клітковини.

Етапи ліпомоделювання

У нашому медичному центрі проводить процедуру ліпомоделювання — поєднання ліпосакції з ліпофілінгом. Процедура проходить у три етапи:

• забір матеріалу з донорської зони за допомогою вакуумного апарату;
  • підготовка матеріалу до введення (спеціальна обробка та очищення шляхом центрифугування, фільтрації або відмивання);
  • лінійне введення матеріалу у відповідну зону тіла невеликими порціями (для об’ємних корекцій проводиться пошарове введення).

Операція проходить під наркозом. Після операції пацієнт перебуває у стаціонарі під наглядом кваліфікованих спеціалістів 1-2 дня. Через 1-2 тижні зникають побічні ефекти: гематоми, набряки, почервоніння, відновлюється чутливість (індивідуально у кожному випадку). За необхідності призначається масаж (у випадку утворення комочків у місцях введення жирової клітковини). За умови проведення кількох процедур ліпофілінгу — результат зберігається тривалий час, або ж є постійним.

Ліпомоделювання тіла у медичному центрі МПКлінік

Проведення методик ліпомоделювання тіла вимагає високої кваліфікації спеціалістів та сучасного медичного обладнання. Наша клініка спеціалізується на операціях з ліпомоделювання тіла. Найкращі лікарі Києва працюють у нас.

Для запису на консультацію до пластичного хірурга — зателефонуйте за номерами телефонів, які розміщено вгорі сайту.

Також можете ознайомитись із напрямком усунення рубців та інших естетичних дефектів