Головна / Напрямки / Загальна хірургія

Загальна хірургія

Хірургія – один із напрямків багатопрофільного медичного центру MPClinic. У клініці надається невідкладна, амбулаторно-поліклінічна та стаціонарна допомога пацієнтам з гострими хірургічними захворюваннями черевної порожнини, гнійними запальними процесами, різноманітними ушкодженнями, пухлинами, травмами тощо. У медичному центрі функціонують палати інтенсивної терапії для пацієнтів з невідкладними станами, працює цілодобовий стаціонар та денний стаціонар. У клініці працюють кваліфіковані лікарі-хірурги з досвідом роботи як в Україні так і за кордоном. Хірург – широкопрофільний лікар, який займається патологічними станами та хворобами, що лікуються за допомогою оперативних методик.

Симптоми з якими звертаються за консультацією до хірурга

Записатися на плановий прийом до хірурга необхідно у випадку:

Виразкова хвороба шлунка або 12-палої кишки:

• змінився характер болю та/або час його появи, пов’язаний з їжею чи ні, погіршився або зник апетит, є нудота, блювання, біль перестав вщухати після їжі, знизилася маса тіла, після їжі довготривале відчуття здуття живота, відрижка вмісту шлунку, є загальна слабкість, калові маси мають чорний колір або містять прожилки свіжої крові.

У вас в анамнезі є хронічний холецистит та:

• змінився характер болю, гіркота в роті біль віддає у плече, спину, нудота, блювота, підвищення температури тіла, шкіра набула жовтяничного відтінку;
  • будь-яка травма з кровотечею або без неї – рана, поріз та інше, будь-які травми голови, травми грудей та живота (можливе пошкодження внутрішніх органів), будь-яка припухлість, почервоніння, біль, поранення, опіки, обмороження, укуси тварин або отруйних комах, гнійні запалення.

Підготовка пацієнта перед консультацією лікаря хірурга

Перед приймальними годинами потрібно провести гігієнічні процедури, одягнути одяг, який легко знімається, свіжу спідню білизну. Рекомендується прийти на прийом вранці та натщесерце, якщо є можливість здати аналізи в день звернення.

Як проходить консультація хірурга?

На первинному прийомі у МПКлініці лікар-хірург з’ясовує на що скаржиться пацієнт шляхом активного опитування (визначає основні та другорядні скарги), вивчає історію хвороби, збирає анамнез захворювання. На консультації хірург запитає Вас про наявність травм, перенесені операції, ознайомлюється з попередніми результатами лабораторних, інструментальних досліджень (якщо такі є в наявності) тощо. Потім лікар хірург проведе обстеження (діагностику).

Що дивиться лікар хірург на прийомі?

На прийомі лікар-хірург зверне увагу на:

• шкірні покриви щодо наявності змін, деформацій, травм, новоутворень, пігментних плям;
  • слизові оболонки очей, ротової порожнини щодо наявності ерозій, виразок, висипів, почервоніння, патологічних утворень;
  • язик (колір, вологість, вираженість сосочків тощо);
  • підшкірну жирову клітковину (ступінь розвитку і особливості розподілу по всьому тілу);
  • стан органів черевної порожнини шляхом пальпації живота;
  • лімфатичні вузли, щитоподібну залозу, молочні залози;
  • грудну клітку та органи дихання;
  • сечостатеві органи;
  • наявність захворювань судин.

За необхідності може бути надана перша допомога, проведена госпіталізація в стаціонар або ж пацієнта буде направлено до вузькопрофільних спеціалістів Нашого медичного центру.

У відділенні хірургії MPClinic проводять лікування

• захворювань шлунково-кишкового тракту (апендициту, жовчокам’яної хвороби, холециститу);
  • доброякісних новоутворень шкіри та підшкірножирової клітковини (видалення бородавок, папілом, ліпом, атером, фібром, гнійних утворень);
  • урологічних захворювань (гідроцеле, фімоз, варикоцеле);
  • гнійних захворювань шкіри та підшкірної клітковини;
  • судинних захворювань (флебіт, тромбофлебіт, варикозне розширення підшкірних вен нижніх кінцівок).

Консультація хірурга у місті Києві у медичному центрі MPClinic

У медичному центрі MPClinic консультують кваліфіковані лікарі-хірурги та створені всі умови для проведення оперативних втручань. У післяопераційний період пацієнти мають можливість пройти повний курс фізичної реабілітації – у клініці працює досвідчена команда реабілітологів.

Записатися на консультацію до хірурга можна за допомогою форми зворотнього зв’язку, яка розміщена нижче, або ж зателефонувавши за номерами, які вказані на сайті.

Загальна хірургія