Головна / Напрямки / Гінекологія

Гінекологія

Гінекологія – галузь медицини, яка займається профілактикою, діагностикою та лікуванням захворювань жіночої репродуктивної системи (зовнішніх і внутрішніх статевих органів). Гінекологія в Києві – один із найбільш затребуваних напрямків, бо регулярні огляди та консультації гінеколога необхідні жінкам будь-якого віку. Вони є найважливішою складовою турботи про жіноче здоров’я та довголіття.

Що лікує гінеколог

Захворювання, які лікує гінеколог, можна розділити на кілька груп:

• інфекційні та неінфекційні запальні захворювання зовнішніх статевих органів, піхви, матки та придатків – вульвіт, бартолініт, кольпіт, вагініт, цервіцит, ендометрит, аднексит та інші;
  • інфекційні захворювання, що передаються статевим шляхом (ЗПСШ) – хламідіоз, трихомоніаз, вірус папіломи людини високоонкогенний тощо;
  • дисфункція статевої системи, яка пов’язана з гормональним дисбалансом – порушення менструального циклу, проблеми із зачаттям і виношуванням вагітності, передменструальний і клімактеричний синдроми, гіперпластичні процеси ендометрія, ендометріоз;
  • доброякісні новоутворення статевих органів (міоми матки, кісти яєчників);
  • патологія шийки матки (фонові захворювання, дисплазія шийки матки);
  • злоякісні процеси жіночих статевих органів (цією групою захворювань займається гінеколог-онколог);
  • аномалії розвитку статевих органів.

При яких симптомах звертатися до гінеколога

Кожній жінці репродуктивного віку необхідно проходити огляд гінеколога мінімум раз на рік, незалежно від наявності скарг і тривожних симптомів. Позапланова консультація гінеколога необхідна при появі ознак гінекологічних захворювань:

• зміни характеру і частоти менструацій;
  • міжменструальні кровотечі;
  • болі в нижній частині живота;
  • свербіж та печіння в області зовнішніх статевих органів;
  • біль, дискомфорт, кровотеча в процесі статевого акту та після нього;
  • рясні виділення зі статевих органів з неприємним запахом чи незвичайним кольором;
  • проблеми із зачаттям, виношуванням дитини;
  • прибавка ваги, випадання волосся, зміни стану шкіри.

Також в житті будь-якої жінки, дівчини є ряд періодів, коли потрібна консультація гінеколога:

• період статевого дозрівання, наближення першої менструації (менархе) яка зазвичай настає в 12-14 років. Особливо важливо звернутися до гінеколога при ранньому статевому дозріванні або при його затримці;
  • наступ менархе;
  • початок статевого життя;
  • планування вагітності;
  • початок менопаузи.

Як проходить консультація гінеколога

Прийом гінеколога починається з опитування, вивчення скарг і медичної документації яка є в наявності. Потім проводиться огляд на гінекологічному кріслі з наступним взяттям мазків для подальшого дослідження. Важливим етапом обстеження є кольпоскопія, яка дозволяє оцінити стан шийки матки і виключити наявність злоякісного процесу.

За необхідності гінеколог призначає додаткові дослідження:

• аналізи крові і сечі;
  • УЗД органів малого тазу і молочних залоз;
  • гістероскопію – огляд внутрішньої поверхні матки та інше.

На заключному етапі консультації гінеколог встановлює діагноз і визначає подальшу тактику обстеження і лікування (медикаментозне чи оперативне).

Гінекологія в Києві в медичному центрі MPClinic

MPClinic – це багатопрофільний медичний центр, в тому числі приватна гінекологія, де ведуть прийом кращі гінекологи Києва. Тут можна отримати консультацію гінеколога з будь-яких питань, пов’язаних з інтимною сферою, пройти детальне обстеження та курс лікування гінекологічних захворювань.

Записатися на прийом

Заповніть форму і ми зв’яжемося з Вами, щоб погодити час візиту до клініки

MPClinic − медицина від професіоналів.
© MPClinic 2022. Усі права захищені.
Лікарняні довідки не видаємо
Соціальні мережі
Хотите получить бесплатную консультацию?
Укажите номер телефона и мы свяжемся с Вами в ближайшее время