ПЛР-тест та антиген-тест на COVID-19
ПЛР тест на COVID-19 - 800 грн
Антиген (Експрес) тест - 300 грн
ІФА (ІХЛА) тест на COVID-19

Коли потрібно здати тест на COVID-19?

Для виїзду за кордон

В зв'язку з вимогами деяких країн потрібно мати з собою негативний результат ПЛР або тесту на антиген на англійській мові та з QR кодом.

Дізнатись стан свого імунітету

Після перенесеного COVID-19 або вакцинації з’являється тривалий імунітет, «потужність» якого прямо пропорційна титру імуноглобулінів G.

Наявні симптоми

Всім тим, хто хворий або має симптоми вірусної інфекції, але після звернення у лікарню по тим чи іншим причинам отримали відмову в можливості пройти діагностику на коронавірсну хворобу.

Були у контакті з хворими

Всім, хто вступав в контакт з хворими на коронавірус та не хоче очікувати 14 днів, поки ситуація проясниться.

Повернулися з іншої країни

Всім, тим хто нещодавно повернувся з країни, в якій був спалах коронавірусної інфекції може мати носійство вірусу, але не мати симптомів.

Хто піклується про своє здоров'я

Щоб максимально виявити хворих чи носіїв, та попередити можливе поширення захворювання та продовження карантину у нашій країні.

ПЛР-тест та антиген-тест на COVID-19 у медичному центрі жіночого здоров’я «Аллеанза»

Пацієнти медичного центру мають можливість пройти тестування на COVID-19 методом полімеразної ланцюгової реакції (метод ПЛР), або ж пройти експрес-тест на антиген. Результати обох аналізів спростують, або ж підтвердять наявність активної інфекції (вірусу SARS-CoV-2) в організмі, однак ПЛР-метод є більш точним.

Коли чекати на результат тесту?

Строк виконання аналізу на COVID-19 методом ПЛР – 1 робочий день.
Строк виконання експрес-тесту на антиген до COVID-19 – 15 хвилин.
Матеріалом для лабораторного дослідження у обох випадках є мазок зі слизової носоглотки. Перед проходженням тестування медичним працівником клініки заповнюється спеціальна форма, тому важливо мати з собою паспорт.

робочий день
хвилин

Коли доцільно проводити тестування на COVID-19?

Проводити аналіз на COVID-19 методом ПЛР доцільно з 7 по 14 день після інфікування – у цей період метод спрацьовує з найбільшою чутливістю.
Проводити експрес-тест на антиген до COVID-19 доцільно на початкових етапах захворювання (наявності ознак ГРВІ тощо).

Тест на COVID-19 для виїзду за кордон

Медичний центр співпрацює з лабораторіями, які входять до переліку медичних закладів, за результатами яких, можливо виїхати за кордон або ж припинити самоізоляцію вдома.

Ми турбуємося про здоров’я та безпеку наших пацієнтів. Важливо! Вхід до медичного центру дозволено лише у захисних масках.

Верифікація

Сертифікат на Антиген