Пренатальний скринінг

Пренатальним скринінгом називають комплексне тестування, яке виконується до 14 тижнів гестації з метою ранньої діагностики генетичних аномалій у плоду. Скринінгове обстеження являє собою визначення ймовірності хромосомної патології у плоду на підставі даних біохімічного вивчення крові жінки і даних, отриманих при ультразвукової фетометрії внутрішньоутробної дитини.

Відомості обробляє спеціальне програмне забезпечення. За результатами дослідження акушер-гінеколог оцінює ризик хромосомних аномалій. Достовірність результатів досягає 95%.

Для чого потрібен

Пренатальні обстеження важливі для своєчасної діагностики відхилень розвитку у плоду. За допомогою скринінгу можна на максимально ранніх термінах виявити серйозні генетичні захворювання. Оцінюючи ризики, лікар допомагає батькам досягти рішення про збереження вагітності, подальшої тактики її спостереження і постнатальних заходів.

Алгоритм програми-сертифікована технологія для пренатальної діагностики. Програма дозволяє з максимальною точністю розрахувати ймовірність наявності синдромів:

• Дауна;
  • Корнелії де Ланге;
  • Сміта-Лемлі-Опіца;
  • Едвардса;
  • Патау.

Крім того, за даними скринінгу можна на доклінічній стадії передбачити ймовірність формування ускладненого перебігу вагітності (в першу чергу мова йде про прееклампсії). Це дозволяє акушеру-гінекологу якомога раніше почати попереджувальну терапію і звести до мінімуму ймовірність несприятливих наслідків для матері і плоду.

Будь-які результати скринінгу не можуть бути підставою для постановки діагнозу. При високому ризику хромосомних порушень лікарі призначають вагітної додаткові діагностичні процедури, які мають на увазі аналіз тканин плоду. Остаточні висновки роблять тільки після ретельного всебічного аналізу конкретної клінічної ситуації.

Переваги обстеження в Alleanza

Кращі фахівці міста

У Alleanza пацієнток спостерігають акушери-гінекологи та генетики з величезним практичним досвідом. Медики пройшли спеціальне навчання, мають підтверджуючі документи FMF, а також Ліцензії для самостійної практики технології. Наші фахівці з трепетом піклуються про стан майбутніх мам і роблять все можливе, щоб кожна народжена дитина була здоровою

Високоточні дослідження

У Alleanza застосовуються передові технології, а також діагностичне обладнання експертного класу. Частка хибнопозитивних результатів розрахунків, вироблених в сертифікованій програмі, не перевищує 5%. Додаткові обстеження і ретельний аналіз кожного випадку дозволяють мінімізувати ризик помилки.

Комфортні умови

Ми дбаємо про комфорт майбутніх мам. Наші пацієнтки можуть пройти всі призначені діагностичні процедури в одному місці, а при необхідності отримати термінові консультації висококваліфікованих генетиків.