Головна / Напрямки / Загальна хірургія / Паліативна хірургія

Паліативна хірургія

Паліативні хворі – це група пацієнтів з важкими невиліковними хворобами, які супроводжуються хронічним больовим синдромом.

Це хворі з IV стадією онкологічного захворювання, ВІЛ-інфекцією/СНІД, з вродженими вадами розвитку, хронічною серцевою недостатністю, прогресуючими захворюваннями нирок, легень, хворі з післятравматичними станами тощо, з тяжкими розладами життєдіяльності, які страждають від нестерпних больових синдромів і потребують особливої уваги та догляду, духовної та моральної підтримки.

Лікування паліативних хворих у медичному центрі МПКлінік

В стаціонарі медичного центру МПКлінік для лікування паліативних хворих застосовується фармакотерапія, а при при слабкому та помірному болі – лікувальна фізкультура та психологічна допомога.

Після консультації психолога нашого центру та за результатами оцінки мультидисциплінарної команди, профільними спеціалістами нашої клініки проводяться планові хірургічні операції, які спрямовані на полегшення страждань від хронічного болю (симптоматична допомоги хворим).

Переконливі наукові докази ефективності тільки хірургічного втручання з приводу хронічного болю відсутні. Однак, доведено, що інвазивні методи лікування у поєднання із консервативним лікуванням можуть підвищити контроль хронічного болю та принести користь деяким пацієнтам.

Планові хірургічні втручання. Паліативна хірургія

Доцільність проведення планових хірургічних втручань у медичному центрі МПКлінік розглядаються після завершення належної програми консервативного лікування, та за умови, що пацієнт дає згоду на проведення хірургічного втручання.

Паліативна хірургія у медичному центрі МПКлінік спрямована на полегшення симптомів хворого шляхом хірургічних втручань, які полегшують стан пацієнта:

• хірургічне втручання з метою редукції пухлини полегшує біль через пухлину, яка спричиняє компресію нервових корінців;
  • хордотомія (трактотомія) – це хірургічне пересікання провідних шляхів спинного мозку, яке має позбавити хворого від невгамовного болю при травматичному або інфекційному ураженні периферичної нервової системи (каузалгії), злоякісних неоперабельних пухлинах, табетичних кризах;
  • мієлотомія – хірургічне розрізання спинного мозку по фронтальній площині при його ураженнях;
  • мезенцефалотомія – хірургічне перерізання спінально-таламічного шляху в середньому мозку.

Паліативна допомога хворим у Києві у приватній клініці

Паліативні хворі у нашому медичному центрі знаходяться під постійним наглядом кваліфікованого медичного персоналу та досвідченої мультидисциплінарної команди лікарів різних спеціальностей.

Паліативний у перекладі з латинського – плащ або маска, що визначає філософію медичної допомоги паліативним хворим – захист у супровід хворих, які усвідомлюють критичність свого стану, але мужньо живуть із його розумінням.

Бережіть себе!

Загальна хірургія