MPClinic − медицина від професіоналів

Ліпосакція

Ліпосакція — процедура видалення небажаної жирової клітковини хірургічним шляхом з метою корекції контурів тіла. Варто відмітити, що ліпосакція є ефективною лише при видаленні підшкірно-жирової клітковини (ліпосакція вісцерального жиру і жиру під мязовими тканинами не застосовується), а також при видаленні відкладень жиру у локальних зонах (ожиріння не лікують за допомогою ліпосакції). Ліпосакція — це метод зміни форми, а не метод схуднення.

Показання до ліпосакції тіла
  • неестетичний зовнішній вигляд у області живота, стегон, талії, підборіддя тощо;
  • бажання змінити контури тіла після схуднення, покращити рельєфність м’язів;
  • зменшення розміру чоловічих грудей;
  • видалення жирових пухлин.
Протипоказання до ліпосакції тіла
  • онкологічні захворювання;
  • цукровий діабет;
  • атеросклероз;
  • захворювання органів кровотворення;
  • хронічні захворювання;
  • вагітність.
Особливості процедури ліпосакції

Збільшення об’ємів підшкірно-жирових відкладень відбувається за рахунок збільшення розмірів жирових клітин (а не їхньої кількості). Процедура ліпосакції проходить через міні-проколи у шкірі: хірург вводить спеціальну металеву трубочку (канюлю), яка руйнує жирові клітини, а спеціальний вакуумний відсмоктувач вилучає їх назовні. На місці вилучених жирових клітин нові не утворюються. Ефект від ліпосакції зберігається на багато років, а якщо регулярно підтримувати фізичну форму та дотримуватися здорового харчування — ефект зберігається ще довше.

Методи проведення ліпосакції
  • тумесцентна техніка (введення значних об’ємів рідини у зони з жировою клітковиною, яка полегшує видалення жиру і зменшує післяопераційні набряки та синці), тривалість операції 4-5 годин;
  • суперволога техніка (введення малих об’ємів рідини у зони з жировою клітковиною), тривалість операції 1-2 години;
  • ліпосакція за допомогою ультразвуку;
  • силова ліпосакція з використанням моторизованої канюлі.
Реабілітація після ліпосакції

Після операції пацієнт перебуває у стаціонарі 1-2 дні під професійним наглядом спеціалістів. Побічні ефекти (гематоми, оніміння, набряки, слабкість) зникають за 1-2 тижні. Пацієнт дотримується рекомендацій лікаря: носить компресійну білизну, обмежує фізичні навантаження, не відвідувати басейн, не перебуває під прямими сонячними променями. Тривалість визначається лікарем. За 2-3 тижні стан покращується, за 2-3 місяці пацієнт повертається до звичного життя. Задля уникнення післяопераційних ускладнень (гнійно-запальний процес, некроз тканин) варто чітко дотримуватися рекомендацій лікаря.

Ліпомоделювання тіла у медичному центрі МПКлінік

У нашому медичному центрі проводить процедуру ліпомоделювання — поєднання ліпосакції з ліпофілінгом. Ліпофілінг — це процедура імплантації відібраної підшкірно-жирової клітковини у ті області тіла, які потрібно збільшити або підтягнути (наприклад у сідниці).

Відповіді на всі хвилюючі питання Ви отримаєте на консультації у пластичного хірурга МПКлініки. Для запису — заталефонуйте за номерами, які розміщені вгорі сайту, або ж — зверніться до оператора чату на сайті.

Також можете ознайомитись із напрямком Ліпофілінг.