Головна / Напрямки / Загальна хірургія / Видалення апендициту (апендектомія)

Видалення апендициту (апендектомія)

Апендицит – це захворювання черевної порожнини – запалення червоподібного відростка сліпої кишки (апендикса), яке потребує негайного хірургічного втручання. Хірурги МПКлініки спеціалізуються на проведенні таких операцій, мають досвід практики зі складними випадками, постійно поглиблюють свої знання та підвищують професійний рівень.

Які ознаки гострого апендициту

Симптоми гострого апендициту:

• гострий або ниючий біль у животі, який змінює свою локалізацію та посилюється при пересуванні – необхідно негайно звернутися до лікаря;
  • нудота та блювання;
  • здуття черевної стінки;
  • відсутність апетиту;
  • підвищення температури.

Діагностика гострого апендициту

Лише лікар хірург може встановити правильний діагноз. Не варто займатися самолікуванням. За наявності схожих симптомів необхідно терміново звернутися за медичною допомогою.

Лікар хірург оглядає хворого, вивчає історію хвороби, бере до уваги скарги пацієнта. Лікар може призначити лабораторне обстеження, УЗ-дослідження. Для жінок обов’язковим є огляд лікаря гінеколога.

Лікування апендициту

Консервативного лікування апендициту не існує. Гострий апендицит потребує негайного хірургічного втручання. Із гаянням часу існує загроза розвитку деструкції відростка із подальшим розповсюдженням гнійного процесу по черевній порожнині.

При гострому апендициті проводиться апендектомія – операція з видалення червоподібного відростка. Операція проводиться під загальним/спинальним наркозом. Триває операція в середньому до 40 хвилин, однак інколи через нетипове розташування відростка або з інших причин може тривати довше. Досвід наших хірургів дозволяє проводити операції різного ступеня складності.

Лапаротомна апендектомія – традиційна операція з видалення апендикса через розріз до 10 см. Пацієнт перебуває у стаціонарі від 5 до 7 діб.

Лапароскопічна апендектомія – це малоінвазивна операція з видалення червоподібного відростка з використанням відеомоніторингу та тонких інструментів, які вводяться в черевну порожнину через невеликі проколи. Спосіб є більш сучасним: виключає ускладнення після операції, не залишає грубих післяопераційних шрамів. Пацієнт перебуває у стаціонарі 1-2 доби.

Видалення апендициту у Києві у медичному центрі МПКлінік

Спеціалісти медичного центру МПКлініки проводять операції з видалення апендициту різного ступеня складності. Хірургічне відділення оснащене сучасним обладнанням. Умови перебування у стаціонарі є комфортними для наших пацієнтів. Персонал клініки є висококваліфікованим та уважним. Якщо у Вас залишилися питання – зателефонуйте!

Загальна хірургія