Головна / Напрямки / Пластична хірургія / Глютеопластика (пластика сідниць)

Глютеопластика (пластика сідниць)

Пластика сідницьце хірургічна операція з корекції форми, розміру та пружності сідниць з використанням імплантатів або власної підшкірножирової клітковини. У нашому медичному центрі пластика сідниць може бути поєднана з пластикою стегон, що дозволяє отримати комплексний результат. Результат після операції зберігається надовго.

Показання до пластики сідниць
  • зниження тонусу сідничних м’язів;
  • асиметрія сідниць;
  • атрофія тканин в області сідниць;
  • усунення наслідків травм, хвороб або невдалих оперативних втручань;
  • бажання пацієнта збільшити сідниці до певних розмірів.
Протипоказання до пластики сідниць
  • онкологічні захворювання;
  • порушенням процесів згортання крові;
  • атеросклероз;
  • гіпертонічна хвороба;
  • гострі інфекційні захворювання;
  • цукровий діабет.
Види пластики сідниць
  • з використанням силіконових сідничних імплантів овальної або округлої форми, які встановлюють під великий сідничний м’яз, що дозволяє надійно зафіксувати імплантендопротезування;
  • з використанням власної підшкірножирової клітковини (матеріал беруть із зондонорів (живіт, стегна) та вводять в сідниці) – ліпомоделювання сідниць.
Консультація хірурга перед пластикою сідниць

На консультації пластичний хірург оглядає пацієнта, вислуховує усі побажання та озвучує ефективний алгоритм дій для досягнення бажаного результату з урахуванням усіх індивідуальних особливостей. Для досягнення максимального ефекту, доцільною буде комбінація обох видів пластики сідниць. Пацієнти проходять необхідне діагностичноінструментальне обстеження для виключення протипоказань до проведення операції. Пластика сідниць проходить під загальним наркозом і триває 12 години.

Період реабілітації після глютеопластики

35 діб після операції пацієнт перебуває у стаціонарі під наглядом кваліфікованого персоналу. Ходити та відпочивати лежачи на спині можна одразу ж після операції, сидітине більше 1530 хвилин. Пацієнт користується спеціальною компресійною білизною протягом 3 тижнів, дотримується рекомендацій лікаря. Синці, набряки та больові відчуття проходять за два тижні. За 12 місяці настає повне відновлення. Через 7 днів після операції пацієнти повертаються до звичного ритму життя, можна виходити на роботу.

Глютеопластика у медичному центрі МПКлінік

Пластика сідницьзатребувана процедура як серед жінок, так і серед чоловіків. Після встановлення сідничних імплантів пацієнт не відчуває їх при ходьбі, сидінні або бігу. Виробники імплантів дають довічну гарантію на свою продукцію. У нашому медичному центрі використовують імпланти провідних виробників. Після ліпомоделювання сідниць повністю відсутні рубці, однак однієї процедури буде недостатньо для досягнення бажаного результату.

Для запису на консультацію зателефонуйте за номером телефону, який вказаний вгорі на сайті.

Також можете ознайомитись із напрямком абдомінопластика (пластика живота)

Пластична хірургія
Пластика живота та тіла