MPClinic − медицина від професіоналів

Головна / Напрямки / Пластична хірургіяПластика підборіддя

Пластика підборіддя (ментопластика, геніопластика)

Пластика підборіддя або ментопластика або геніопластика – пластична операція з корекції форми та розміру підборіддя, яка дозволяє гармонізувати риси обличчя.

У медичному центрі MPClinic успішно проводять операції з пластики підборіддя, а також інші види пластичних операцій. Кваліфікація наших пластичних хірургів дозволяє вирішувати найскладніші задачі.

Показання до проведення пластики підборіддя
  • підборіддя, яке виступає;
  • підборіддя, яке недостатньо розвинене;
  • широка та масивна нижня щелепа;
  • деформації пов’язані з травмою;
  • зміна форми підборіддя через проблеми з прикусом;
  • подвійне підборіддя.
Протипоказання до пластики підборіддя
  • вік до 18 років;
  • онкологічні захворювання;
  • ендокринні порушення (цукровий діабет);
  • гострі хронічні інфекції;
  • психічні захворювання.
Види ментопластики
  • зменшуюча ментопластика (при виступаючому підборідді зайва тканина видаляється);
  • збільшуюча ментопластика (ендопротезування підборіддя та ліпофілінг);
  • безопераційна ментопластика (з використанням підшкірних ін’єкцій).

При асиметрії підборіддя проводиться остеотомія (переміщення та згладжування кісткової тканини). Імплант встановлюється при корекції складних деформацій (скошене підборіддя, маленьке підборіддя). Проводиться кісткова ментопластика: розсічення кістки, зміна її положення та фіксація за допомогою пластин та гвинтів. Металічні конструкції видаляються через 6 місяців. Саме на консультації лікар порекомендує той чи інший спосіб пластики підборіддя в залежності від індивідуальних особливостей пацієнта.

Консультація хірурга з пластики підборіддя

На консультації у пластичного хірурга проводиться детальне планування майбутньої операції з пластики підборіддя. Пацієнт проходить необхідне обстеження для виключення протипоказань та можливих ускладнень. При виправленні прикусу – необхідна додаткова консультація стоматолога-ортодонта.

Пластики підборіддя: післяопераційний період

Операція з ментопластики проходить під загальним наркозом та триває 3-4 години. Після операції пацієнт знаходиться під наглядом кваліфікованих спеціалістів. Залежно від складності операції з пластики підборіддя, реабілітаційний період триває від 4 до 6 тижнів. Обов’язковим є насіння спеціальної фіксуючі пов’язки. Рекомендовано вживати теплу та м’яку їжу, обмежити фізичну активність. Відмовитися від гарячої та гострої їжі. Важливо дотримуватися гігієни рота: ополіскувач ротову порожнину після кожного приймання їжі.

Запис на консультацію до пластичного хірурга у Києві

У нашому медичному центрі можливою є комбінація кількох видів пластичних операцій, що дозволить отримати максимальний ефект за один раз. Лікарі клініки – кваліфіковані спеціалісти з багаторічним досвідом роботи.

Якщо у Вас з’явилися додаткові запитання – запишіться на консультацію до пластичного хірурга MPClinic. Номер контактного телефону вказаний вгорі на сайті.

Також можете ознайомитись із напрямком блефаропластика (пластика повік)