Головна / Напрямки / Кардіологія

Кардіологія

Кардіологія займається діагностикою, лікуванням, профілактикою захворювань серцево-судинної системи. Серце – один з найважливіших органів в організмі, разом з кровоносними судинами серце відповідає за кровопостачання інших органів та систем. Тому кардіолог в Києві є дуже затребуваним лікарем.

Що лікує кардіолог

Перелік захворювань, які лікує кардіолог в Києві (або у будь-якому іншому місті) достатньо широкий. Найбільш розповсюдженими захворюваннями є:

• ішемічна хвороба серця (ІХС), яка розвивається внаслідок порушення кровопостачання цього органу та проявляється нападами болю (стенокардією);
  • інфаркт міокарда – крайня форма ІХС, яка супроводжується ураженням клітин серцевого м’яза;
  • гіпертонічна хвороба – постійно підвищений тиск;
  • вроджені та набуті вади серця;
  • запальні захворювання серцевого м’яза та його оболонок – міокардити, перикардити, ендокардити;
  • кардіоміопатії – порушення нормальної будови серцевого м’яза;
  • порушення ритму серцевих скорочень – тахікардія, брадикардія, екстрасистолія, аритмія;
  • захворювання коронарних судин серця, включаючи атеросклероз (відкладення холестеринових бляшок на стінках судин).

При яких симптомах звертатися до кардіолога

Консультація кардіолога необхідна за наявності таких симптомів і скарг:

• болі, важкість, дискомфорт у лівій стороні грудної клітки при фізичних навантаженнях і в стані спокою, біль, що іррадіює в ліву лопатку, в руку при малих навантаженнях;
  • задишка, відчуття нестачі повітря;
  • артеріальний тиск часто або постійно вище/нижче норми;
  • серце працює з перебоями;
  • серцебиття прискорене;
  • слабкість, підвищена стомлюваність, запаморочення, непритомність;
  • набряклість ніг.

Як проходить консультація кардіолога

Прийом кардіолога починається з опитування, фахівець збирає анамнез:

• аналізує скарги;
  • цікавиться способом життя (рухова активність, рівень фізичних і емоційних навантажень, шкідливі звички);
  • задає питання про перенесені раніше захворювання й операції, оскільки деякі хвороби дають ускладнення на серце;
  • обов’язково розпитує про кардіологічні захворювання у рідних, оскільки схильність до них часто передається у спадок.

Якщо незадовго до візиту до кардіолога в Києві ви проходили ЕКГ, Ехо-КГ, здавали аналізи крові, варто показати лікарю результати цих досліджень.

За опитуванням слідує огляд у кардіолога: лікар звертає увагу на стан шкірних покривів (блідість, почервоніння, синюватий відтінок), наявність набряків, особливості статури. Обстеження кардіолога включає в себе вислуховування серця та легенів, вимірювання пульсу та тиску. Лікар може провести Тредміл-тест – попросити позайматися на біговій доріжці або велотренажері та через деякий час виміряти пульс і тиск повторно.

Потім кардіолог призначить додаткові дослідження, перелік яких залежить від попереднього діагнозу. Найчастіше кардіологи в Києві застосовують такі інструментальні та лабораторні методи досліджень серця та судин:

• електрокардіографія;
  • ехокардіографія (УЗД серця);
  • коронарографія;
  • доплерографія судин;
  • добовий моніторинг електричної активності серця та тиску (на тілі закріплюються датчики для ЕКГ, манжета для вимірювання тиску, а на поясі – прилад для реєстрації показників);
  • група аналізів крові кардіологічного профілю – на холестерин і тригліцериди (ліпідограма), на згортання (коагулограма), на маркери пошкодження міокарда та серцевої недостатності.

За підсумками діагностики кардіолог призначає медикаментозне лікування, рекомендує установку кардіостимулятора або проведення хірургічної операції. Також він дає рекомендації щодо корекції способу життя, дієти, дотримання яких підвищить ефективність лікування.

Кардіологія в Києві в медичному центрі MPClinic

У медичному центрі MPClinic можна отримати консультацію кваліфікованого кардіолога та пройти повний перелік додаткових досліджень. Досвід і кваліфікація фахівця в поєднанні з діагностичними можливостями, які забезпечує сучасне високотехнологічне обладнання, дозволяють вибрати оптимальну методику лікування різних кардіологічних захворювань. Також у клініці здійснюється реабілітація пацієнтів з проблемами серцево-судинної системи.

Записатися на прийом

Заповніть форму і ми зв’яжемося з Вами, щоб погодити час візиту до клініки

MPClinic − медицина від професіоналів.
© MPClinic 2022. Усі права захищені.
Лікарняні довідки не видаємо
Соціальні мережі
Хотите получить бесплатную консультацию?
Укажите номер телефона и мы свяжемся с Вами в ближайшее время