Мікродискектомія

Мікродискектомія – оперативне втручання з видалення грижового випинання. Виконується операція під мікроскопом, що являється “золотим стандартом” у світі медицини. Втручання можна виконувати навіть в складних випадках. Допомагає позбутися від болю в спині і кінцівках, а також від оніміння.

У медичному центрі МедПрофіКлінік радикально вирішують проблему грижі хребта. Для цього наші лікарі використовують сучасні технології та методики роботи.

Переваги мікродискектомії

Малоінвазивна операція дозволяє швидко і якісно видалити грижу міжхребцевого диска. Наші фахівці допомагають за лічені дні вирішити проблеми, пов’язані з больовим синдромом та іншими симптомами.

Мікродискектомія має такі переваги:

• 90% ефективність проведеної операції при повному або частковому видаленні міжхребцевого диска.
  • У три рази швидше відновлення пацієнта після маніпуляції.
  • Мінімальні ризики через якісну оптичну систему і невеликі надрізи-доступи.

Мікродискектомія в нашій клініці проводиться під мікроскопом. Оптична система дозволяє детально вивчити стан операційного поля і максимально зберегти здорові тканини. Інноваційні Мікроскопи допомагають лікарю повністю контролювати ситуацію і виконувати маніпуляції швидко nf акуратно.

Показання до проведення мікродискектомії

Оперативне втручання показано всім пацієнтам, які пройшли курс консервативного лікування міжхребцевої грижі без результату протягом 6-12 тижнів.

Інші показання до проведення мікродискектомії:

• великий розмір грижі;
  • втрата м’язової сили верхніх кінцівок (частіше одностороння);
  • грижа, що знаходиться в стадії секвестрації (призначається екстрена операція);
  • ураження спинномозкових корінців;
  • розвиток гострої недостатності притоку крові до головного мозку;
  • стеноз спинномозкового каналу.

Чому лікарі клініки пропонують малоінвазивну операцію? Коли міжхребцевий диск деформований, утворюються грижі. При цьому функція хребта страждає, змінюється якість життя пацієнта. Грижі здавлюють нервові корінці, через що з’являється біль, порушується робота внутрішніх органів, формуються локальні запалення. Якщо вчасно не провести операцію, якість життя пацієнта радикально змінюється.

Протипоказання до мікродискектомії

Протипоказаннями до операції є:

• патології згортання крові;
  • деякі гострі стани організму;
  • деякі хронічні хвороби в період загострення.

Як проходить операція

Перед втручання проводиться анестезія. У нашій клініці при мікродискектомії практикують місцеву анестезію. Це полегшує післяопераційний період для пацієнта і дозволяє покинути стаціонар вже ввечері.

1. На шкірі проводиться невеликий розріз в області пошкодженого диска.
  2. Обережно хірург відсуває м’язи спини і нервові корінці. Потім проводиться резекція жовтої зв’язки хребта і диска.
  3. Витягується диск: частково або повністю. Етап проводять під мікроскопом.

У медичному центрі MP Clinic, в Києві, проводять внутрішньоопераційний контроль. Для цього використовуються рентген-контроль і хірургічні навігаційні пристрої. Вони дозволяють провести операцію з максимальною точністю і мінімальними ризиками ускладнень.

Результати операції

• Біль зникає через 1-2 доби з моменту мікродискектомії
  • Швидке відновлення: всього 2 дні обмеження рухового режиму і 7 днів обмеження навантажень.
  • Ефективність операції 90%. Тільки у 1 з 10 пацієнтів може статися рецидив.

Мікродискектомія – малоінвазивна операція з видалення грижі міжхребцевого диска, яку проводять кваліфіковані лікарі медичного центру МедПрофіКлінік в Києві за доступними цінами. Лікарі центру позбавлять вас від болю і повернуть до звичного способу життя.

Мікродискектомія в медичному центрі МедПрофіКлінік

У медичному центрі MP Clinic, в Києві, працюють висококваліфіковані лікарі з великим досвідом роботи. Операція триває близько 15 хвилин, і вже в першу добу пацієнт може повернутися до звичного життя. А це означає, що кияни та гості столиці зможуть повернутися до звичного життя дуже швидко. Ціна за операцію розрахована з урахуванням діагностики, проведення анестезії, використання обладнання та перебування в лікувальному закладі в післяопераційному періоді. Уточнити ціну можна під час первинної консультації. У вас залишилися питання? Записуйтесь на консультацію до наших спеціалістів!